wtorek, 28 lutego 2017



O kuracji Jantar na gorąco z wyciągiem z bursztynu do włosów suchych i łamliwych Farmony  dowiedziałam się przypadkiem i od razu postanowiłam ,że ją wypróbuję.Jak już wcześniej pisałam inne kosmetyki z tej serii dały zadawalające efekty moim włosom,więc byłam ciekawa tego produktu.Kurację nabyłam w Rossmanie za około 7zł ,dobre efekty są warte takiej kwoty ;)

Jeśli chodzi o skład to tak się on przedstawia : 

MaskaAqua (Water), Cyclopentasiloxane, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cetearyl Alcohol, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Hydrolized Silk, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Urea, Propylene Glycol, Amber Extract, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Sodium Lactate, Lactic Acid, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Dimethiconol, Hydroxyethylcellulose, Parfum (Fragrance), Limonene.

SzamponAqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Urea, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Amber Extract, Inulin, Panthenol, Soluble Collagen, Sodium Cocoamphoacetate, Silicone Quaternium-22, Polyglyceryl-3 Caprate, Dipropylene Glycol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Polyquaternium-10, Disodium EDTA, Lactic Acid, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone.

Balsam: Aqua (Water), Cetyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Glycerin, Propylene Glycol, Equisetum Arvense (Horsetail) Herb Extract, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Inulin, Hydrolyzed Keratin, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Starch, Panthenol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Parfum (Fragrance).

Jak zrobić sobie taka kurację producent przedstawił na opakowaniu krok po kroku.

W opakowaniu znajduje się regenerująca maska olejowa,szampon nawilżający, balsam wygładzający oraz czepek.
Najpierw używamy maskę.Saszetkę z maską umieszczamy w misce z gorącą wodą na około minutę.Wmasowujemy  podgrzaną maskę we włosy,po czym je rozczesujemy.Zalecane jest,aby pozostawić ją na włosach na 20 minut,ja standardowo,jak inne odżywki/maski zostawiłam na ponad godzinę.Po tej masce włosy miałam sypkie,uwielbiam to w kosmetykach ,że nadają im taką gładkość.
Następnie maskę zmyłam szamponem nawilżającym,który intensywnie się pienił,byłam zadowolona z jego wydajności.Balsam wygładzający to krok trzeci w tej kuracji,rozprowadzamy go na wilgotnych włosach,spłukujemy lub pozostawiamy bez spłukiwania jeśli włosy wymagają intensywnej regeneracji.Zostawiłam balsam bez spłukiwania,nie obciążył moich włosów.
Bardzo pozytywnie oceniam działanie tego zestawu ,włosy stały się po jego użyciu gładkie,miękkie,sypkie i lśniące.Kurację zrobię na pewno jeszcze nie raz,bo za taką cenę warto do niej wracać.




A czy Wy stosowałyście tę kurację ? Co sądzicie o ampułkach z Jantaru? Bardzo mnie ciekawią i zastanawiam się czy je wypróbować...może ktoś testował? Proszę o opinię;)

Trzymajcie się cieplutko w tą zmienną (przynajmniej u mnie) pogodę ... 


                                             Simply_me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz