sobota, 4 lutego 2017

Hej wszystkim !!! ;)

Witam wszystkich,którzy choć z ciekawości zechcą wejść na mojego bloga od czasu do czasu i przeczytają to,co niekiedy dla Nich skrobnę :)  Długo zastanawiałam się nad założeniem bloga,bo przecież 'co ja napiszę i hejterzy mnie zjedzą żywcem' ... ale doszłam do wniosku,że warto spróbować,bo jeśli się nie uda to przynajmniej będę świadoma swojej próby.A co napiszę,pokażę tutaj...wiele tematów krąży mi w głowie,z którymi chcę się z Wami podzielić -czas pokaże :)  Nie mam żadnego doświadczenia w prowadzeniu bloga,z czasem postaram się ,aby miał on konkretny wygląd.Oczywiście chętnie poczytam Wasze rady ,opinie w tej tematyce-będę wdzięczna :* 
Stwierdziłam,że dziś ogólnie napiszę o czym będzie ten blog.Będzie to totalny mix -będzie tematyka włosowa ,bardzo lubię testować różnego rodzaju kosmetyki i sprawdzać efekty jakie one przyniosły lub po prostu  nie zdały testu...Opiszę specyfiki,które sprawdziły się na moją delikatną cerę.Będą również posty o moim życiu,tym jak staram się jeść na co dzień i w miarę aktywnie spędzać czas.
Ten blog będzie cząstką mnie,mojego życia.... Mam potrzebę literackiego wyżycia się :)
Następny post będzie konkretniejszy,być może napiszę recenzje pewnego kosmetyku,który stosowałam i stosuję na włosy...są takie cuda ,które mi bardzo pomogły ,kiedy moje włosy przechodziły największy kryzys,wypadały garściami,były zupełnie wszędzie..ale o tym już w następnym wpisie,na który serdecznie zapraszam zainteresowanych.

Pozdrawiam i życzę spokojnego i udanego weekendu;) 

                                                                                       Simply_me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz