poniedziałek, 20 lutego 2017

Kosmetyki Zjaja to coś,czego zawsze używam i nigdy z nich nie rezygnuję.To przede wszystkim produkty,które dają mi to,co wymagam od kosmetyków za niewielką cenę ,więc myślę ,że każdy może sobie na nie pozwolić ,żeby spróbować je chociaż przetestować.
Moja cera jest delikatna,skłonna do wyprysków,a kosmetyki z tej serii są przeznaczone dla tego typu cery.






Tonik antybakteryjny przeciw pryszczom - łagodnie oczyszcza rozszerzone pory i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.Systematycznie stosowany ogranicza wydzielanie sebum.Ma ładny zapach ,używam go praktycznie codziennie.





Peeling enzymatyczny - skutecznie oczyszcza pory,wygładza i rozjaśnia skórę.
Lubię ten kosmetyk,po nim moja twarz nabiera świeżości i jest gładka,takiego efektu oczekiwałam i jestem zadowolona z tego peelengu. Używam go 1-2 razy w tygodniu jak zaleca producent.





Maska z zieloną glinką - nawilża skórę i łagodzi podrażnienia,twarz po niej jest fajnie nawilżona,gładka.Dla mojej cery skłonnej do wyprysków jest odpowiednia,nadaje jej blasku.Stosuję 1-2 razy w tyg.





Krem antytrądzikowy tonujący-odcień naturalny to mój HIT!!! Stosuję go codziennie  zamiast podkładów.Tuszuje niedoskonałości skóry,nadaje równomierny odcień i poprawia koloryt.Odkąd stosuję ten krem nie nakładam sobie mega niepotrzebnej tapety,która w moim przypadku była istną porażką.Zawsze jest w mojej torebce i wszędzie mi towarzyszy :) 







Reasymując,kosmetyki Ziaja doskonale nadają się do mojej cery wrażliwej,skłonnej do wyprysków.Uwierzyłam w ich delikatną formułę i w to,że będąc systematyczną jeśli chodzi o ich stosowanie,poprawa kondycji mojej cery pozytywnie mnie zaskoczy.Mogę śmiało stwierdzić,że jestem obecnie zadowolona ze swojej cery,oczywiście zdarzają się małe niespodzianki,które traktuje kremem tonującym i po problemie ;)





Muszę zaopatrzyć się w inne kosmetyki z tej serii,ponieważ jak już wspomniałam dają pozytywne efekty mojej skórze,a za tak niewielką cenę to dodatkowy plus ,są warte uwagi.

Czy Wy stosujecie któryś z tych kosmetyków?Jakie efekty one Wam przyniosły?Może jednak zawiodły?



Serdecznie zapraszam na kolejny wpis,w którym uchylę rąbka tajemnicy w postaci fotek moich włosów i podzielę się z Wami wrażeniami po zastosowaniu maski od Anwen ,z której cieszyłam się jak dziecko :D

Pozdrawiam i wpadajcie już niedługo! ;)


                                                   Simply_me


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz