wtorek, 4 lipca 2017

 Biotebal szampon oraz odżywka do włosów  to produkty kosmetyczne, które pokusiły mnie o przetestowanie głównie ze względu na to, że od dluższego czasu biorę tabletki Biotebal ,które świetnie sie u mnie sprawdzają wpis tu  
Szampon i odżywkę biotebal zauważyłam przypadkiem w aptece i bylam bardzo ich ciekawa,długo nie zastanawiałam się nad ich 
kupnem. 



Składy przedstawiają się następująco :


Szampon



Odżywka






Co mogę napisać na ich temat? Cudów nie zdziałały,ale też nie zaszkodziły.Wypadanie włosów zniknęło w trakcie brania tabletek Biotebal, ich porost również się zwiększył ,więc ciężko stwierdzić co mi dał szampon+odżywka.Jako plus szamponu to fakt,że dobrze zmywa oleje z włosów, delikatnie pachnie i jest dość wydajny. Odżywka natomiast powoduje, że włosy dobrze sie rozczesują i nie obciąża ich. Natomiast zastanawia mnie czy takie efekty są warte ceny około 50zł za oba te produkty... są szampony czy odżywki o wiele tańsze,z których jestem zadowolona.
Czy kupię ponownie te produkty?Myślę,że nie...Tabletki Biotebal to moi ulubieńcy,natomiast szampon i odżywka nie są według mnie warte tej wygórowanej ceny.Być może akurat podziałały w ten sposób na moje włosy,a u kogoś dały spektakularne efekty-tego nie wykluczam.Przedstawiam tylko moją opinię i doświadczenia z tymi produktami.
Producent zapewnia nas,że efekty uzyskamy stosując te produkty codziennie przez okres 3-6miesięcy .Przyznam ,że włosów codziennie nie myję,ponieważ nie wymagają tego,aby myć je tak często.Być może dlatego te produkty nie dały tzw. efektu wow:/

Jeśli u Was  ten zestaw zdał pozytywny test i jesteście z nich zadowolone to chętnie poczytam o tym.Dajcie znać w komentarzach ;) 
Nie było mnie jakiś czas,ale myślę,że to nadrobię.Trochę produktów testowałam w tym czasie więc chętnie podzielę się moimi doświadczeniami.

Zapraszam do czytania kolejnych wpisów,możecie również w komentarzach dawać linki do swoich blogów,które z ciekawością odwiedzę.
                                                                              Pozdrawiam   
                           
                                                                                          Simply_me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz