sobota, 8 lipca 2017



Dziś szybciuko wspomnę o produktach firmy L'biotica Biovax  Szamponie intensywnie regenerującym - pogrubienie i zagęszczenie włosów bambus i olej avokado i masce  tej samej serii,które zazwyczaj towarzyszą mi w pielęgnacji włosów.


(butelki trochę wymęczone przez stosowanie)  ;)






Pierwszy raz o tych produktach powiedziała mi fryzjerka kilka dobrych lat temu.Dowiedziałam się,że produkty te stymulują wzrost włosów,zagęszczają czuprynę i są stosowane przez ludzi po chemioterapii.Zaciekawiło mnie to bardzo na tyle,że zaczęłam używać tego zestawu i po dziś dzień choć z przerwami dłuższymi lub krótszymi...testując te kosmetyki różnej serii.


Czego można sie spodziewać po tym zestawie?

Na pewno tego,że dobrze myje włosy nawet po różnorakich olejach.Po szamponie,który ma ładny zapach i dość gęstą konsystencję zawsze nakładam na włosy jak i na skalp maskę..trzymam ją godzinę,czasem i dłużej...włosy po takim zabiegu są sypkie,lśniące,ładnie się układają i w moim przypadku na długo pozostają świeże. Jeśli chodzi o to ,co obiecuje producent,czyli pogrubienie i zagęszczenie włosów to ciężko stwierdzić ,ponieważ bez wspomagania się od wewnątrz myslę, że nie byłoby jakichś super efektów.
Każda włosomaniaczka wie o tym,ze na odpowiednią pielęgnacje włosów składa się kilka czynników i tak jest też w moim przypadku.Próbuję różnych metod poprawy kondycji moich wlosów...
Podsumowujac,jestem zadowolona z tego duetu kosmetycznego i na pewno zakupie Biovax nie raz,tą serię lub inną ,ale zawsze powrócę do tych zestawów.

Pozdrawiam i tradycyjnie zapraszam na kolejny post.

                                                                                    Simply_me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz